Ενωτική Κίνηση Δ. Ε.Βοιωτίας:Νομοθετούν για το Δημόσιο Σχολείο, χωρίς διάλογο και με «κλειστά» σχολεία!

Το υπουργείο Παιδείας ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά»

Αυτό επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ενωτική Κίνηση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έδωσε στη δημοσιότητα το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που περιλαμβάνει αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας, σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές προγραμμάτων σε δημοτικό – γυμνάσιο – λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών, εκλογή πρυτάνεων κ.α.).

Ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά» !!

Πιο συγκεκριμένα:

  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2019: Νέο Λύκειο
  • Δευτεροβάθμια & Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Χριστουγέννων 2018:  Σύστημα προσλήψεων
  • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Καλοκαίρι 2017:   Π.Δ.79/2017
  • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2016: Κατάργηση Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ διευρυμένου προγράμματος σπουδών

Είναι απίστευτο ότι ο τελευταίος εκπαιδευτικός νόμος 3848/2010 που συζητήθηκε, πριν ψηφιστεί στη Βουλή με ανοικτά σχολεία (Μάιος 2010), εκτενώς επί τρίμηνο με τους θεσμικούς φορείς και τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ), ανεξάρτητα από την ισχυρή αντιπαράθεση και την κριτική που του ασκήθηκε, πρέπει να αναζητηθεί 10 χρόνια πριν!!

Οι αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο χρειάζονται ανοικτό διάλογο  με όλους τους φορείς της εκπαίδευσης και συναινέσεις για να αντέχουν στον χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε υπουργό με τελικά «θύματα» τους ίδιους τους μαθητές μας και την ίδια την εκπαίδευση.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πρέπει να δείξει σεβασμό προς την εκπαιδευτική κοινότητα και να προχωρήσει σε έναν ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο για τις αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο, χωρίς παράκαμψη κοινοβουλευτικών διαδικασιών, χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, αλλά με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.

Σχετικά